Monday, January 31, 2011

For Fun d:

hi :) Tadi sekolah, bnyk boring. Gile ahh tk thu nk buat ape. Pastu, sejuk lagii. First time pergi tandas sekolah to take a wazz. Yeaah, you know what that means right? Eee ape aku ni? Pengotor d:

Ohoh, tadi beeeest mase PJ. 1 Adil & 1 Aktif, join forces sbb main pass2 bola. No score, no goal, no winner, no loser. Just for fun la. Beest. aku dh halang ramai gile untuk dpt bola. Hahaha, kesiaan. Penat, tpi best :D I said penat already d: Pastu, lps PJ, kepala terus pusing. Gile pening dohh. Rse mcm nk pitam. Mse nyanyi lagu Negaraku, mmg rse pucat la dohh. Hampir tumbang. Mse tu, I really have to sit down. Tpi, yeaah, pengawas were everywhere. And aku kene nyanyi lagu national anthem lagi. Aduhhh mak.

Yeah, Pn. Norizan crite psl buli la, seluar ketat la, tudung pendek la, lagi tmbh la dohh pening aku. Tpi nasib baik perhimpunan mcm sekejap je. Knp la tdi tk hujan lebat? -.- Kan best, perhimpunan batal, pastu, terus balik. Eeee alangkah bagus nye. Ohoh, mse otw nk pergi sekolah. Dalam van la kan? Tasya ade tunjuk gmbr Minho and Taemin kot. Dirog hot gilee. Tpi aku still hate K-Pop except G.Na. She's prettyyy. I'm not saying I'm lesbian. I mean, c'mon, do I look like I'm one? CISSS, -.-

Soo yeah, mse PJ tadi pun, jumpe Rosyazlin. Rindu minah tu :/ When Aimi and I saw her, we were like "OMG! Rosyazlin! Hiii!". Yeah, she's awesome. But not like me. LOL. I'm not kidding d: Ehh, korng dgr tk lagu kat playlist baru tu? Yup, those are my latest favorite songs. Told you I like G.Na :D She's sooo hot. Ohoh, mse Tasya tunjuk gmbr korean guys tu kan, tetibe Noah pun nk sneek peek, die ckp ape tau? "Korean girls are hot." You know what, Noah? You got that right! :D

Ok, I've been writing for soo long now. thinking of what to write. Whoaaa, I'm starting to type REALLYY fast noww. Woooooo! Aku dh mju, babeyh! :D LOL. Mju apekebendenye kan? Aku sukee merapuu. Justin Bieber <3333 I wanna go to his concert. But I'm a kid. I cant afford the tickets. If I ask my parents, confirm diorg tkkn bgi punye. Thu sgt. My dad wants me to get 8A's for PMR. Uhh DUDE, PMR is 2 years from now. I need time to chill. Dah la thun lpas UPSR, pastu kene focus lagi thun ni? FTW la kan? Haish. I'm not mad at my dad, I'm just tired. Thun lps,aku dh pergi mcm2 tempat. Sinaran, tuisyen cikgu Rihanna, kelas tmbhn seksyen 7, kelas intensif, kelas tambahan, klinik UPSR, and so on. See? I listed 6 places. Gile kan? At last, 4A's je. Ok ahh kan? Tkkn la tu pun tk puas.

Ok, I've been blogging for a loooong time now. My finger are numb now. Kaang nk tweet lagi. Kene tumblr lagi. Yes. I'm like that. Semue wajib buat d: chawww :)

No comments:

Post a Comment

Read already? Good. Follow me then :)